DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5992

Назва: Активні засоби вивчення іноземної мови в контексті рефлекторної теорії
Автори: Титаренко, А.
Ключові слова: іноземна мова
рефлекторна теорія
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Складні і всебічні інтеграційні процеси, які переживає людство, з особливою гостротою викликали необхідність вивчення іноземних мов. Не випадкова зростаюча увага вчених педагогів до пошуків більш результативних методів і засобів їх продуктивного і прискореного засвоєння з використанням сучасних технологій підготовки вчителів іноземних мов. Оволодіння іноземною мовою – найскладніший вид людської дія-льності, що потребує постійної та наполегливої праці по активізації пси-хічних процесів: уваги, відчуттів, сприйняття, пам‟яті, волі, мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5992
Розташовується у зібраннях:2 студентські читання Кроки в науку

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Titarenko.pdf246,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок