DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5992
|
Назва: | Активні засоби вивчення іноземної мови в контексті рефлекторної теорії |
Автори: | Титаренко, А. |
Ключові слова: | іноземна мова рефлекторна теорія |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Складні і всебічні інтеграційні процеси, які переживає людство, з особливою гостротою викликали необхідність вивчення іноземних мов. Не випадкова зростаюча увага вчених педагогів до пошуків більш результативних методів і засобів їх продуктивного і прискореного засвоєння з використанням сучасних технологій підготовки вчителів іноземних мов. Оволодіння іноземною мовою – найскладніший вид людської дія-льності, що потребує постійної та наполегливої праці по активізації пси-хічних процесів: уваги, відчуттів, сприйняття, пам‟яті, волі, мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5992 |
Розташовується у зібраннях: | 2 студентські читання Кроки в науку
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|