DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5973

Назва: Етапи мовленнєвого розвитку дитини
Автори: Логвиненко, Ю.
Ключові слова: дитина
мовленнєвий розвиток
мовлення
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Мовлення – одна з найбільш складних і важливих психічних функцій людини. У психології мовленням називають процеси вербального спілкування – говоріння, слухання, читання, письма. Згідно даного визначення мовлення не можна прирівнювати тільки до говоріння. Мовлення – це і читання книжки, і написання листа рід-ним. Навіть, роздуми наодинці з собою – це також мовлення, яке називають внутрішнім.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5973
Розташовується у зібраннях:2 студентські читання Кроки в науку

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Logvinenko.pdf251,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок