DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 студентські читання Кроки в науку >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5973
|
Назва: | Етапи мовленнєвого розвитку дитини |
Автори: | Логвиненко, Ю. |
Ключові слова: | дитина мовленнєвий розвиток мовлення |
Дата публікації: | 2009 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Мовлення – одна з найбільш складних і важливих психічних функцій людини. У психології мовленням називають процеси вербального спілкування – говоріння, слухання, читання, письма. Згідно даного визначення мовлення не можна прирівнювати тільки до говоріння. Мовлення – це і читання книжки, і написання листа рід-ним. Навіть, роздуми наодинці з собою – це також мовлення, яке називають внутрішнім. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5973 |
Розташовується у зібраннях: | 2 студентські читання Кроки в науку
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|