DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5947

Назва: Індивідуальний підхід як основа особистісно зорієнтованого навчання
Автори: Солод, О.
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання
індивідуальний підхід в навчанні
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Індивідуалізація навчання – це система засобів, яка сприяє усвідомленню учнем своїх сильних і слабких можливостей навчання, підтримці і розвитку самобутності з метою самостійного вибору власних смислів навчання. Індивідуалізація сприяє розвитку самосвідомості, самостійності й відповідальності. Також, у навчально-виховній діяльності педагогам слід враховувати, що розвиток особистості школяра має наслідувальнийцький характер, ця закономірність є основою теоретичних засад використання прикладу у вихованні, а людська особистість розвивається в діяльності, під впливом середовища. Цей розвиток відбувається як результат впливу на всі сторони людської психіки (на уроці, виховному занятті повинні бути задіяні мислення, увага, пам’ять, емоційно-почуттєва сфера). Нові риси особистості потребують нового ставлення до неї, враховуючи не тільки вікові особливості учнів, а й щоденне його збагачення знаннями, життєвим досвідом, адже кожного наступного дня вона є іншою ніж учора. Індивідуалізоване навчання є методом викладання, який ураховує внесок кожного учня до процесу навчання. Цей метод ґрунтується на думці, що не може бути двох дітей, які могли би брати участь у навчальних заняттях цілком однаково. Щоб досягти ефективного навчання (інакше кажучи, забезпечити зміни у кращу сторону), педагог повинен чутливо реагувати на ці розбіжності. Індивідуалізоване навчання зустрічається в чистому вигляді, коли педагог працює з учнем наодинці. Проте головне завдання вчителя-майстра здійснюючого індивідуальний підхід у навчанні, орієнтований на особистість дитини, саме і полягає в тому, щоб у великому класі побути наодинці з кожним із дітей. Сутність індивідуального підходу полягає в управлінні розвитком учня, що базується на глибокому знанні рис його особистості і умов життя. Педагогіка індивідуального підходу передбачає пристосування форм і методів педагогічного впливу до індивідуальних особливостей школяра з метою забезпечення запроектованого рівня розвитку особистості.
Опис: Солод, О. Індивідуальний підхід як основа особистісно зорієнтованого навчання / О. Солод // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 198-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5947
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
63.pdf176,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок