DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5868
|
Назва: | Гендерний підхід у вихованні старших підлітків: від теорії до практики |
Автори: | Яненко, А. |
Ключові слова: | гендерний підхід в освіті гендерне виховання виховання підлітків |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час проблеми гендерного виховання набувають особливої актуальності в
умовах глобалізації освіти, модернізації загальноосвітньої школи, покликаної формувати у школярів громадянську відповідальність, гендерну рівність, ініціативність, самостійність, толерантність, здатність до успішної соціалізації. Саме воно забезпечує серед
молоді формування гендерної культури як успішної передумови всебічної самореалізації особистості. У сучасних умовах не можливо ставитись до індивідуальності без урахування соціокультурних особливостей статі. З’являється новий категоріальний апарат, що містить терміни з ключовим словом ”гендер”, який дозволяє більш повно вивчити особистість
та її особливості. Для ефективного впровадження гендерного підходу в освіту України потрібно глибоко вивчати фактори педагогічного середовища, що впливають на процес формування гендерної ідентичності вихованців, форми та методи роботи вчителя. |
Опис: | Яненко, А. Гендерний підхід у вихованні старших підлітків: від теорії до практики / А. Яненко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 162-165. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5868 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|