|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5867
|
Назва: | Інноваційна діяльність учителя як складова його педагогічного досвіду |
Автори: | Бойко, Ю. |
Ключові слова: | інновації в освіті інноваційна діяльність педагогічні інновації передовий педагогічний досвід |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | За останні роки в Україні створено умови для розвитку інноваційної діяльності –
сформовано основи нормативно-правової бази та механізми здійснення інноваційної
політики, а також створено умови для розвитку відповідної інфраструктури.
Школа за роки свого існування нагромадила багатий педагогічний досвід – джерело розвитку педагогічної науки, підґрунтя зростання професіоналізму, майстерності
вчителів-практиків. Його постійне вивчення, осмислення, оновлення, зумовлене змінами парадигм освіти, концепцій навчання й виховання, форм і методів практичної діяльності педагогів. Але часто в практиці роботи загальноосвітніх шкіл він ігнорується,
оскільки не у всіх учителів та керівників освітніх закладів сформована потреба та навички щодо його вивчення, застосування, що зумовлює необхідність з’ясування сутності
даного феномену. З наукової літератури дізнаємося, що педагогічний досвід – це сукупність знань, умінь і навичок, набутих у процесі безпосередньої педагогічної діяльності; форма засвоєння педагогом раціональних здобутків своїх колег.
Цей феномен передусім знаходить своє втілення в технології навчально-виховного
процесу. Сучасний етап переходу до інноваційної діяльності вищої освіти передбачає більш активну інтеграцію навчального процесу і наукового пошуку. Обов’язковим стає не тільки використання у навчальному процесі нових наукових знань, але й включення творчого пошуку в освітню діяльність. Вирішення цих завдань вимагає створення дієвої системи підтримки обдарованої студентської молоді, більш широкого розвитку форм науково-дослідної діяльності студентства, орієнтованих на науково-технічні напрями, становлення ефективної молодіжної науки. |
Опис: | Бойко, Ю. Інноваційна діяльність учителя як складова його педагогічного досвіду / Ю. Бойко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 159-162. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5867 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|