DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5864

Назва: Дидактичні особливості використання системи Interwrite response 5.22 під час вивчення фізики
Автори: Шило, І.
Ключові слова: система Interwrite Response
перевірка та контроль знань
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Наука як суспільне явище щомиті збагачується новими відкриттями, наповнюється новим змістом, розкриває нові обрії і перспективи. Сучасні процеси розвитку інформаційно-комунікативних технологій, реалізованих на основі комп’ютерної техніки, відкривають принципово нові можливості в галузі удосконалення освіти в цілому. Тенденції розвитку суспільства вимагають нових системно організованих підходів до розвитку освітнього середовища. Для досягнення успіху у XXI ст. вже недостатньо академічних знань і уміння критично мислити, а необхідна деяка технічна кваліфікація, тому багато учнів прагнуть заздалегідь отримати навички в області інформаційних технологій і забезпечити собі цим успішну кар’єру. На сучасному етапі тестова форма перевірки знань, яка має низку переваг та позитивний світовий досвід, знаходить все більше прихильників. З іншого боку, стрімкий розвиток комп’ютерних та інтерактивних технологій сприяє виникненню навчальних програмних продуктів, які покликані допомогти оптимізувати як контроль знань так і навчальний процес в цілому, підвищити його ефективність. Програмне забезпечення Interwrite Response – це система оперативного контролю знань для класу (групи), яка дозволяє створювати різноманітні за формою і змістом тести для контролю знань. Інструменти для створення тестів та проведення тестування підвищують ефективність навчального процесу і мотивацію учнів до навчання. Interwrite Response не обмежує можливості і дозволяє використовувати будь-які зручні інтерактивні ресурси: мультимедійні файли, ресурси інших програм, презентації PowerPoint тощо. Переваги Interwrite Response: повністю українізована; дозволяє проводити підсумковий, проміжний і рубіжний контролі знань у тестовій формі; інтегрована з програмним забезпеченням інтерактивної дошки та планшетів (Interwrite Workspace); забезпечує можливість застосування різних форм тестових завдань; забезпечує можли- вість протоколювання ходу і результатів контролю знань і надання необхідної аналітичної інформації; повністю сумісна з MS PowerPoint, MS Word, MS Excel; універсальна та не потребує великих технічних і матеріальних затрат; дозволяє використовувати будь-які (в тому числі традиційні, не електронні) матеріали для проведення опитувань.
Опис: Шило, І. Дидактичні особливості використання системи Interwrite response 5.22 під час вивчення фізики / І. Шило // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 152 - 154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5864
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf162,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок