DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5858
|
Назва: | Запровадження інноваційних підходів до організації шкільної правової освіти у 1991-2012 рр. |
Автори: | Рябовол, Л. |
Ключові слова: | інновації в освіті правова освіта історія освіти |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | 1991-2012 рр. – це період становлення системи шкільної правової освіти, яка має відповідати сучасним вимогам і потребам особи, суспільства, держави, спрямовується на їх виконання і задоволення. Необхідність якісних системних змін шкільної правової освіти обґрунтована наявністю «спадку», залишеного їй від радянських часів. Його використання вимагало критичного аналізу, на проведення якого не було достатньо часу. Цим і обумовлювалися певні прорахунки в організації правової освіти у школі в перші роки незалежності й пошуки інноваційних підходів до її організації. Мета статті – проведення комплексного аналізу навчальних програм з правознавства з метою встановлення підходів та ступеня запровадження інноваційних (сучасних) підходів до організації шкільної правової освіти. |
Опис: | Рябовол, Л. Запровадження інноваційних підходів до організації шкільної правової освіти у 1991-2012 рр. / Л. Рябовол // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 135-138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5858 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|