DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5858

Назва: Запровадження інноваційних підходів до організації шкільної правової освіти у 1991-2012 рр.
Автори: Рябовол, Л.
Ключові слова: інновації в освіті
правова освіта
історія освіти
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): 1991-2012 рр. – це період становлення системи шкільної правової освіти, яка має відповідати сучасним вимогам і потребам особи, суспільства, держави, спрямовується на їх виконання і задоволення. Необхідність якісних системних змін шкільної правової освіти обґрунтована наявністю «спадку», залишеного їй від радянських часів. Його використання вимагало критичного аналізу, на проведення якого не було достатньо часу. Цим і обумовлювалися певні прорахунки в організації правової освіти у школі в перші роки незалежності й пошуки інноваційних підходів до її організації. Мета статті – проведення комплексного аналізу навчальних програм з правознавства з метою встановлення підходів та ступеня запровадження інноваційних (сучасних) підходів до організації шкільної правової освіти.
Опис: Рябовол, Л. Запровадження інноваційних підходів до організації шкільної правової освіти у 1991-2012 рр. / Л. Рябовол // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 135-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5858
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
40.pdf163,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок