|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5825
|
Назва: | Громадянське виховання у сучасній педагогічній парадигмі |
Автори: | Правдіна, А. |
Ключові слова: | громадянське виховання патріотичне виховання |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Серед пріоритетних завдань молодої української держави чи не найважливішим
є збереження незалежності, захист прав, свобод і соціальних інтересів народу та виховання свідомого громадянина, патріота. Зміцнити і розвинути демократичну державу
можуть лише громадяни, готові самовіддано захищати і розбудовувати її, які мають
людську гідність, національну самосвідомість, гуманістичну мораль, знають свої права і обов’язки й уміють цивілізовано захистити їх, сприяючи встановленню громадянського миру і злагоди в суспільстві та додержуючись законів. В останні роки темі громадянського виховання було присвячено низку досліджень. Актуальність громадянського виховання особистості у сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється необхідністю державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усім громадянам рівні стартові можливості для розвитку й застосування їх потенційних можливостей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціальне значущих цілей: як умови реалізації найголовнішої соціально-психологічної потреби особистості – потреби у самовизначенні та самоствердженні. З огляду на сказане вище, громадянське виховання набуває сьогодні особливого значення. Існує гостра потреба і в суспільстві в цілому, і в освіті, зокрема, у визначенні науково-теоретичних засад, змісту, цілей, напрямів, форм і методів громадянського виховання, що цілеспрямовано й ефективно забезпечували б розвиток і формування громадянина, тобто особистості, в якій органічно поєднуються високі моральні чесноти, громадянська зрілість, патріотизм, професійна компетенція, самоактивність, творчі начала, почуття обов’язку й відповідальності перед суспільством, Батьківщиною. |
Опис: | Правдіна, А. Громадянське виховання у сучасній педагогічній парадигмі / А. Правдіна
// Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 116-120. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5825 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|