DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5825

Назва: Громадянське виховання у сучасній педагогічній парадигмі
Автори: Правдіна, А.
Ключові слова: громадянське виховання
патріотичне виховання
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Серед пріоритетних завдань молодої української держави чи не найважливішим є збереження незалежності, захист прав, свобод і соціальних інтересів народу та виховання свідомого громадянина, патріота. Зміцнити і розвинути демократичну державу можуть лише громадяни, готові самовіддано захищати і розбудовувати її, які мають людську гідність, національну самосвідомість, гуманістичну мораль, знають свої права і обов’язки й уміють цивілізовано захистити їх, сприяючи встановленню громадянського миру і злагоди в суспільстві та додержуючись законів. В останні роки темі громадянського виховання було присвячено низку досліджень. Актуальність громадянського виховання особистості у сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється необхідністю державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити усім громадянам рівні стартові можливості для розвитку й застосування їх потенційних можливостей, досягнення суб’єктивно привабливих і водночас соціальне значущих цілей: як умови реалізації найголовнішої соціально-психологічної потреби особистості – потреби у самовизначенні та самоствердженні. З огляду на сказане вище, громадянське виховання набуває сьогодні особливого значення. Існує гостра потреба і в суспільстві в цілому, і в освіті, зокрема, у визначенні науково-теоретичних засад, змісту, цілей, напрямів, форм і методів громадянського виховання, що цілеспрямовано й ефективно забезпечували б розвиток і формування громадянина, тобто особистості, в якій органічно поєднуються високі моральні чесноти, громадянська зрілість, патріотизм, професійна компетенція, самоактивність, творчі начала, почуття обов’язку й відповідальності перед суспільством, Батьківщиною.
Опис: Правдіна, А. Громадянське виховання у сучасній педагогічній парадигмі / А. Правдіна // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 116-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5825
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
35.pdf168,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок