DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5789
|
Назва: | Упровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках біології |
Автори: | Гринюк, О. |
Ключові слова: | здоров'язберігаючі технології |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | За останні десятиріччя спостерігається значне погіршення стану фізичного і психологічного здоров’я учнівської молоді. Це зумовлює необхідність переорієнтації шкільних закладів на активне впровадження системи здоров’язбережувальних технологій,
які дозволяють враховувати індивідуальні особливості школярів, а головне – цілеспрямовано забезпечувати зміцнення їхнього здоров’я. Здоров’язбережувальна педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в здоров’язбережувальних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, формуванням здоров’язбережувальних компетентностей, виховувати ціннісне до самого себе,
свого довкілля, до світу. |
Опис: | Гринюк, О. Упровадження здоров'язбережувальних технологій на уроках біології / О. Гринюк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 80-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5789 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|