DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5789

Назва: Упровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках біології
Автори: Гринюк, О.
Ключові слова: здоров'язберігаючі технології
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): За останні десятиріччя спостерігається значне погіршення стану фізичного і психологічного здоров’я учнівської молоді. Це зумовлює необхідність переорієнтації шкільних закладів на активне впровадження системи здоров’язбережувальних технологій, які дозволяють враховувати індивідуальні особливості школярів, а головне – цілеспрямовано забезпечувати зміцнення їхнього здоров’я. Здоров’язбережувальна педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в здоров’язбережувальних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, формуванням здоров’язбережувальних компетентностей, виховувати ціннісне до самого себе, свого довкілля, до світу.
Опис: Гринюк, О. Упровадження здоров'язбережувальних технологій на уроках біології / О. Гринюк // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 80-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5789
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf160,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок