DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5777

Назва: Критерії оцінювання педагогічних інновацій
Автори: Кузьменко, Н.
Ключові слова: інновації в освіті
інноваційна діяльність
педагогічні інновації
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Першим із основних завдань «Національної стратегії розвитку освіти на 2012-2021 роки» є «системне підвищення якості освіти на інноваційній основі». Актуальність пошуку інноваційних підходів в освіті зумовлена тим, що перед педагогами постало актуальне і водночас проблемне питання – упровадження нових технологій навчання у масову практику навчальних закладів. Проблема впровадження ефективних методів, прийомів, засобів навчання постійно знаходиться в полі зору не тільки науковців, які визначають мету і проектують результати освіти, називають пріоритетними певні інноваційні технології, але і методистів, учителів-практиків, які ці технології запроваджують. Інноваційне навчання протиставляється традиційному. Його розглядають як реакцію системи освіти на перехід суспільства до більш високого ступеня розвитку. Зміст інноваційного навчання в тому, що вивчення дисциплін не зводиться до простого засвоєння суми знань, а до отримання тими, хто навчається, випереджуючої, нової інформації, яка забезпечує пізнавальні навички. Таким чином, інноваційне навчання – це «зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості»
Опис: Кузьменко, Н. Критерії оцінювання педагогічних інновацій / Н. Кузьменко // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 57-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5777
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf162,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок