DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5776

Назва: Особливості створення оптимальних умов для інноваційної діяльності загальноосвітніх закладів України
Автори: Боровик, А.
Ключові слова: інновації в освіті
інноваційна діяльність школи
інноваційні школи
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Створення оптимальних умов для інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі пов’язані з пошуком мотиваційної складової інноваційного процесу, із особливим кадровим підбором, матеріально-технічним, науково-технічним та фінансовим забезпеченням, ефективністю організації самого впровадження інновацій, доступністю та відповідністю вимогам інформаційної бази, нормативно-правовою підтримкою, соціально-психологічними умовами, методикою інноваційної діяльності та управлінською організацією. Нехтування ж хоча б однією із груп визначених умов матиме за собою негативні чи небажані наслідки: відсутність очікуваних результатів, збій процесів упровадження, порушення навчально-виховного процесу, появу проблем на кожному із рівнів організаційної чи управлінської роботи, а подекуди – унеможливлення інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Опис: Боровик, А. Особливості створення оптимальних умов для інноваційної діяльності загальноосвітніх закладів України / А. Боровик // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 55-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5776
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.PDF157,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок