DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5776
|
Назва: | Особливості створення оптимальних умов для інноваційної діяльності загальноосвітніх закладів України |
Автори: | Боровик, А. |
Ключові слова: | інновації в освіті інноваційна діяльність школи інноваційні школи |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Створення оптимальних умов для інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі пов’язані з пошуком мотиваційної складової інноваційного процесу, із особливим кадровим підбором, матеріально-технічним, науково-технічним та фінансовим забезпеченням, ефективністю організації самого впровадження інновацій, доступністю та відповідністю вимогам інформаційної бази, нормативно-правовою підтримкою, соціально-психологічними умовами, методикою інноваційної діяльності та управлінською організацією. Нехтування ж хоча б однією із груп визначених умов матиме за собою негативні чи небажані наслідки: відсутність очікуваних результатів, збій процесів упровадження, порушення навчально-виховного процесу, появу проблем на кожному із рівнів організаційної чи управлінської роботи, а подекуди – унеможливлення інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу |
Опис: | Боровик, А. Особливості створення оптимальних умов для інноваційної діяльності загальноосвітніх закладів України / А. Боровик // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 55-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5776 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|