DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >

Перегляд зібрання "2011(2)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 9 до 21 із 21
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Засоби активізації художньо-творчої діяльності майбутніх фахівців з образотворчого мистецтваСамойленко, Ю.О.
2011Значення емоційної саморегуляції в діяльності музикантаЗінченко, О.О.
2011Концептуальні положення педагогічної теорії Василя ВерховинцяДем'янко, Н.Ю.
2011Культуротворчий потенціал національної шкільної художньо-естетичної освітиКравченко, Л.М.
2011Модель педагогічного менеджменту викладача непедагогічного профілюІванова, Т.В.
2011Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителяМирошник, О.Г.
2011Раціогуманістична орієнтація в аналізі взаємозв'язку добра і зла в соціальній поведінціБалл, Г.О.
2011Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дійДубасенюк, О.А.
2011Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі ФранціїЗязюн, Л.І.
2011Специфіка фахового модулю в асистентській практиці майбутнього педагога-музикантаРастригіна, А.М.
2011Суб’єктність вчителя й учня в гуманному контексті культуриПилипчук, В.В.
2011Творчий розвиток особистості у процесі неперервної мистецької освітиЛобач, О.О.
2011Формування громадянської культури вчителяХомич, Л.О.
Відображення результатів від 9 до 21 із 21
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок