DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5721
|
Назва: | Інноваційна діяльність та особистісна ефективність співпраці учителя й учня |
Автори: | Курмишева, Н.І. |
Ключові слова: | взаємодія учня з учителем інноваційна діяльність |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Із кожним роком зростає кількість освітніх навчальних закладів, які прагнуть упроваджувати у своїй практиці інновації. Школи запроваджують у навчально-виховний
процес інноваційні продукти (кожна обирає для себе, який саме), перевіряють результативність та можливості застосування варіативної складової змісту загальної середньої освіти, систем організації навчально-виховного процесу, методів навчання і виховання. Систематична інноваційна діяльність, залучення до виконання творчих завдань, ефективної співпраці учителя й учня – пріоритетне завдання педагогічної науки і практики. |
Опис: | Курмишева, Н. Інноваціна діяльність та особистісна ефективність співпраці учителя й учня / Н. Курмишева // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 43-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5721 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|