DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5721

Назва: Інноваційна діяльність та особистісна ефективність співпраці учителя й учня
Автори: Курмишева, Н.І.
Ключові слова: взаємодія учня з учителем
інноваційна діяльність
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Із кожним роком зростає кількість освітніх навчальних закладів, які прагнуть упроваджувати у своїй практиці інновації. Школи запроваджують у навчально-виховний процес інноваційні продукти (кожна обирає для себе, який саме), перевіряють результативність та можливості застосування варіативної складової змісту загальної середньої освіти, систем організації навчально-виховного процесу, методів навчання і виховання. Систематична інноваційна діяльність, залучення до виконання творчих завдань, ефективної співпраці учителя й учня – пріоритетне завдання педагогічної науки і практики.
Опис: Курмишева, Н. Інноваціна діяльність та особистісна ефективність співпраці учителя й учня / Н. Курмишева // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5721
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf166,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок