DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5719

Назва: Моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладів
Автори: Рогодченко, І.
Полтавська, Л.
Ключові слова: середня освіта на Полтавщині
освітній простір
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко
інновації в освіті
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Апробація та впровадження в навчально-виховний процес інновацій, які орієнтовані на особистість учня, є вимогою сьогодення. Тому найголовнішими аспектами у створенні та розвитку моделі інноваційного освітнього простору гімназії вважаємо творчу та самоосвітню діяльність учителів, упровадження новітніх освітніх технологій, проведення експериментальної діяльності. Проектування навчальної діяльності через використання інформаційно-комунікаційних технологій, апробація новітніх технологічних моделей – кінцевий результат та продукт інноваційного освітнього простору закладу, мета якого – якісні знання випускників, їх конкурентоспроможність, соціальна успішність. Впровадження інновацій в освітній процес Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко зумовив потребу у створенні нової системи управління, яка базується на засадах сучасного освітнього менеджменту. Оновою управлінської діяльності Карлівської гімназії як закладу, що розвивається, є модель „Гімназія рівних можливостей-школа соціального успіху”.
Опис: Рогодченко, І. Моделювання інноваційного освітнього простору загальноосвітнього навчального закладу / І. Рогодченко, Л. Полтавська // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 40-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5719
Розташовується у зібраннях:13

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf161,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок