DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
13 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5716
|
Назва: | Упровадження інтерактивного навчання в системі гімназійної освіти |
Автори: | Годня, В. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання гімназійна освіта |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Специфіка сучасного закладу примушує кожного вчителя бути чутливим до передових знахідок та будувати своє життя як інноваційне. Інноваційна діяльність розуміється нами як діяльність не просто із стабільно високими результатами, а й постійне оновлення як технологічних складових педагогічного процесу, так і світоглядних, інтелектуальних, духовних. Інтерактивне навчання – це сукупність технологій, їх використання вимагає чіткого спланованого результату навчання,стимулювання процесу пізнання та розумових і навчальних умов та процедур, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. Використання інтерактивних методів навчання особливо важливе й необхідне в середніх класах при проведенні традиційних уроків. Ці уроки необхідні, так як у дітей середньої ланки не сформована свідома потреба в навчанні. А інтерактивні методи допомагають активному залученню учнів до творення уроку та співпраці учительучень, активізації пізнавальної діяльності. |
Опис: | Годня, В. Упровадження інтерактивного навчання в системі гімназійної освіти / В. Годня // Дидаскал. Упровадження інновацій як чинник єдності педагогічної теорії та освітньої практики. - 2013. - № 13. - С. 32-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5716 |
Розташовується у зібраннях: | 13
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|