DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5699

Назва: Субкультура діяльності як фактор саморозвитку дитини
Автори: Животовська, М.
Ключові слова: субкультура діяльності
дитина
саморозвиток
саморозвиток дитини
підлітки
субкультура
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день залишається невирішеною проблема молодіжних субкультур як факторів саморозвитку дитини. Постає гостра суперечність між педагогічним вихованням в школі і вихованням у колективі субкультури. Часто таке виховання є протилежно направленим вихованню у соціумі, зокрема в школі, оскільки здійснюється безпосередній неконтрольований (частіше – негативний) вплив на духовну і фізичну сферу особистості підлітка. Як наслідок, незалежно від суспільства у підлітка формуються асоціальні цінності і погляди на суспільно важливі проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5699
Розташовується у зібраннях:Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Givotovska.pdf322,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок