DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5699
|
Назва: | Субкультура діяльності як фактор саморозвитку дитини |
Автори: | Животовська, М. |
Ключові слова: | субкультура діяльності дитина саморозвиток саморозвиток дитини підлітки субкультура |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день залишається невирішеною
проблема молодіжних субкультур як факторів саморозвитку дитини. Постає гостра суперечність між педагогічним вихованням в школі і вихованням у колективі субкультури. Часто таке виховання є протилежно направленим
вихованню у соціумі, зокрема в школі, оскільки здійснюється безпосередній неконтрольований (частіше – негативний) вплив на духовну і фізичну сферу особистості підлітка. Як наслідок, незалежно від суспільства у підлітка формуються асоціальні цінності і погляди на суспільно важливі проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5699 |
Розташовується у зібраннях: | Культурні практики як чинник соціокультурної модернізації сучасного українського суспільства
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|