DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5649
|
Назва: | Технологічна культура в педагогічній освіті |
Автори: | Роганов, М.М. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтований підхід технологія культура технологічна культура синергетичний підхід системний підхід культурологічний підхід |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується місце технологічної культури в системі професійної педагогічної освіти, розкриваються основні підходи до
визначення поняття «технологічна культура», такі як системний, синергетичний, культурологічний, особистісно-орієнтований,
розкривається структура, функції технологічної культури та доводиться її значення для розвитку творчих здібностей майбутніх учителів інформатики; на основі аналізу технологічної культури вчителя інформатики виділено такі її складові: технологічні цінності, алгоритмічний стиль мислення, специфічні норми поведінки та методи діяльності, технологічні знання, вміння й навички. |
Опис: | Роганов М. М. Технологічна культура в педагогічній освіті / М. М. Роганов // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 16. – С. 244–250. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5649 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|