DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5519

Назва: Засоби масової інформації та електоральні уподобання Полтавського регіону (за матеріалами "Зорі Полтавщини" за 2004 рік)
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: електорат
засоби масової інформації
політика
політична свідомість
вибори
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Наближення чергових вибрів найкраще помітне по інформаційному забарвленню засобів масової інформації. Саме поява яскравих та заманливих гасел, ілюстрацій на кшталт «Ленін і дівчинка», що торкають тендітну емоційну сферу українців, та потрібних витягів з передвиборчих програм говорить про те, що дуже скоро прийде час громадянам скористатися наданим Конституцією виборчим правом. Так завдяки активності ЗМІ українець починає усвідомлювати, що він знову становить частку електорату. А, отже, може безпосередньо вплинути на формування засад внутрішньої політики держави через надання переваги тій чи іншій партійній платформі.
Опис: Матеріали круглого столу «Свідомий вплив на підсвідомий вибір: Політична свідомість полтавців у 2004 році», Тиждень історичного факультету, квітень 2009 року. Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5519
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Засоби масової інформації.pdf239,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок