DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5477

Назва: Мовне питання у педінститутах УРСР часів «відлиги»: проблеми, межі та критерії
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: мова
мовне питання
«відлига»
десталінізація
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Одним із нагальних питань, що їх підняв процес десталінізації, було питання мови в УРСР. Країна «від Москви до самих до окраїн» спілкувалася російською як мовою міжнародного спілкування. Питання ж статусу української мови залишалося невизначеним до кінця. Вірніше, воно стало реальною проблемою двомовності. Л. Танюк звернув увагу на те, що масовий білінгвізм, притаманний УРСР, був явищем кардинально протилежним білінгвізму індивідуальному. Якщо другий є свідченням освіченості людини, то перший – є наслідком колоніального становища країни. Де-юре незалежна країна отримала мовну проблему де-факто.
Опис: Лук’яненко О. В. Мовне питання у педінститутах УРСР часів «відлиги»: проблеми, межі та критерії / Лук’яненко Олександр Вікторович // Материали за 8-а международна научна практична конференция, «Динамиката на съвременната наука», - 2012. Том 5. Закон. История. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД. – P. 59-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5477
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
мовне питання.pdf268,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок