DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра культурології >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5472

Назва: Освячена школа чи освічена паства? (світоглядні засади навчання у Великобританії ХІХ століття)
Автори: Лук’яненко, О.В.
Ключові слова: Британська імперія
школа
навчання
світогляд
світоглядні засади навчання
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Читачеві пропонується короткий аналіз формування світоглядних засад викладання у школах Британської імперії ХІХ століття. На основі багатої джерельної бази подана історична схема формування світогляду підлеглих британської корони починаючи зі шкільної лави і закінчуючи їхнім становленням у професійній сфері. Отримані дані дають можливість глибше з’ясувати витоки того стану в релігійній освіті та етнорелігійних стосунках, який панує у Великобританії початку ХХІ століття. Брошура буде корисна студентам, викладачам вищих навчальних закладів під час вивчення курсів нової історії країн Європи та Америки, історії релігії, порівняльної педагогіки тощо.
Опис: Лук'яненко О. В. Освячена школа чи освічена паства? (світоглядні засади навчання у Великобританії ХІХ століття) / Лук'яненко Олександр Вікторович. – Полтава: «Друкарська майстерня», 2010. – 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5472
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Brit-edu-mono.pdf708,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок