DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2015(34) >

Browsing "2015(34)" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Religion as a leading spiritual value orientation in V.G. Korolenko’s creative heritagesБлоха, Я.Є.; Blokha, Y.
2015The problem of identity in the conditions of informational spaceУсанова, Л.А.; Усанов, І.В.
2015Аксіологічні виміри людини в умовах глобальних трансформацій соціумуВойнаровська, Л.І.
2015Концептуалізація філософії історії у постнекласичній методології (стаття 2)Кравченко, П.А.; Мельник, А.І.
2015Особистісна ідентичність: інтерпретація соціокультурних маркерівКравченко, Д.М.
2015Портрет підприємця новітньої формації в сучасних соціокультурних умовахОлексенко, Р.І.
2015Преподобні Зосима та Саватій як покровителі бджільництваБогомолець, О.В.
2015Соціалістична і буржуазна революції: марксизм і сьогодення (сучасна історична ретроспектива)Кравченко, А.П.; Москаленко, С.М.
2015Трансформація методологічних образів науки в логічних доказах постпозитивізмуКомаха, Л.Г.
2015Феномен інтелігентності: проблеми філософської інтерпретаціїКосенко, В.Д.
2015Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного просторуТроїцька, О.М.
2015Філософські підґрунтя аналізу просторовості модиСкалацька, О.В.
2015Філософсько-економічний зміст і соціальна продуктивність неолібералізмуГлушко, Т.П.
2015Христоцентричний ідеал державотворення в концепції В’ячеслава ЛипинськогоІсаєнко, М.М.
2015«Художня рецепція» як механізм сприйняття творів християнського сакрального мистецтваЛещенко, А.М.
2015Ціннісно-смисловий контекст людської буттєвості в моделі японської культуриМозгова, Т.А.
Showing results 1 to 16 of 16

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback