DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5346

Назва: Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Осадченко, Т.М.
Ключові слова: професійна підготовка
підготовка майбутнього вчителя
педагогічна умова
здоров’язбережувальне середовище
здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальна діяльність
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовуються теоретичні аспекти використання здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, що спрямовані на чергування інтелектуальної, емоційної та рухової видів діяльності; групової та парної форми роботи, що сприяють підвищенню рухової активності, вчать правилам спілкування; використання традиційних та нетрадиційних методів оздоровлення. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «здоров’язбережувальні технології» та «педагогічні умови». Представлено погляди науковців щодо класифікації здоров’язбережувальних технологій. Презентовано позиції успіху педагогічної діяльності студента щодо реалізації даних технологій у початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5346
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Osadhenko.pdf194,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок