DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5346
|
Назва: | Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Осадченко, Т.М. |
Ключові слова: | професійна підготовка підготовка майбутнього вчителя педагогічна умова здоров’язбережувальне середовище здоров’язбережувальні технології здоров’язбережувальна діяльність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовуються теоретичні аспекти використання здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, що
спрямовані на чергування інтелектуальної, емоційної та рухової видів
діяльності; групової та парної форми роботи, що сприяють підвищенню рухової активності, вчать правилам спілкування; використання традиційних та нетрадиційних методів оздоровлення. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять, зокрема понять «здоров’язбережувальні
технології» та «педагогічні умови». Представлено погляди науковців щодо
класифікації здоров’язбережувальних технологій. Презентовано позиції успіху
педагогічної діяльності студента щодо реалізації даних технологій у початковій
школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5346 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|