DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5331

Назва: Багатомовність як компонент професійної підготовки вчителя іноземної мови у німецькомовних країнах (Австрії, Швейцарії та Люксембурзі)
Автори: Купчик, Л.Є.
Ключові слова: багатомовність
вчитель іноземної мови
мовне гіперрозмаїття
компетентність
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив феномену багатомовність на професійну підготовку вчителя іноземних мов у Австрії, Люксембурзі і Швейцарії. В результаті дослідження з’ясовано, що впродовж останнього десятиліття педагогічні виші пропонують студентам для вивчення додаткові модулі з міжкультурної комунікації і мовної сенсибілізації, метою яких є полегшити їхню майбутню працю у багатомовних класах. Виявлено, що особливу увагу приділяють інтегрованому підходу до вивчення іноземних мов і навчанню за білінгвальним методом. Наголошується на формуванні компетентнісної моделі вчителя іноземних мов з високою лінгвістичною компетенцією і вмінням працювати у багатомовних суспільствах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5331
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kupchik.pdf211,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок