DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5331
|
Назва: | Багатомовність як компонент професійної підготовки вчителя іноземної мови у німецькомовних країнах (Австрії, Швейцарії та Люксембурзі) |
Автори: | Купчик, Л.Є. |
Ключові слова: | багатомовність вчитель іноземної мови мовне гіперрозмаїття компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано вплив феномену багатомовність на професійну підготовку вчителя іноземних мов у Австрії, Люксембурзі і Швейцарії. В результаті дослідження з’ясовано, що впродовж останнього десятиліття педагогічні виші пропонують студентам для вивчення додаткові модулі з міжкультурної комунікації і мовної сенсибілізації, метою яких є полегшити їхню майбутню працю у багатомовних класах. Виявлено, що особливу увагу приділяють інтегрованому підходу до вивчення іноземних мов і навчанню за білінгвальним методом. Наголошується на формуванні компетентнісної моделі вчителя іноземних мов з високою лінгвістичною компетенцією і вмінням працювати у багатомовних суспільствах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5331 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|