DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5244
|
Назва: | Ризики професійного здоров’я вчителя |
Автори: | Дзюба, Т.М. |
Ключові слова: | демотиватори продуктивності праці деструкції професійного самоствердження професійне здоров’я ризики професійного здоров’я руйнівні комунікації дестабілізуюча організація професійної діяльності |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто результати емпіричного дослідження ризиків професійного здоров’я вчителя. Відмічено, що негативні емоції педагога прямо й опосередковано впливають на емоційні стани учнів, гальмують розвиток їхньої креативності, зумовлюють незворотні деформації зростаючої особистості. Детально представлено методику, котра дає можливість дослідити основні фактори негативного впливу на професійне здоров’я вчителя, за такими параметрами: організація професійного середовища, інформація та комунікації в професійній педагогічній діяльності, професійна самоактуалізація. Результати аналізу факторів негативного впливу на професійне здоров’я вчителя дозволили ідентифікувати такі групи ризиків професійного здоров’я вчителя як «руйнівні комунікації», «дестабілізуюча організація професійної діяльності», «деструкції професійного самоствердження» та «демотиватори продуктивної праці». Визначено зміст, особливості та наслідки негативного впливу компонентів кожної з визначених груп ризиків на професійне здоров’я вчителя. Показано, що існує негативна кореляція між групами ризиків «руйнівні комунікації» та «дестабілізуюча організація професійної діяльності» і «демотиватори продуктивної праці». Зроблено висновок, що розуміння ризиків професійного здоров’я задає модус поведінки вчителя у ставленні до власного професійного здоров’я, є невід’ємною складовою образу «Я-професіонал», його змісту і професійного самоствердження. |
Опис: | Психологічні перспективи. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2015, № 26. – С. 96-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5244 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|