DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/515

Назва: Особливості використання моніторингового контролю в педагогічній діагностиці якості навчання студентів вищої школи
Автори: Савченко, Л.
Ключові слова: моніторинг
контроль
педагогічна діагностика
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання моніторингового контролю в педагогічній діагностиці під час навчання студентів вищої школи. Моніторинг якості освіти можна розглядати як своєрідну педагогічну оцінку наявних у практиці освітніх систем, явищ та процесів. Показані етапи проведення моніторингу освітнього процесу.Висвітлені дання констатувального експерименту проведення моніторингового контролю. Подані діагностичні ситуації які можна використовувати у навчальному процесі вищої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/515
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SavchL.pdf360,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок