DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/515
|
Назва: | Особливості використання моніторингового контролю в педагогічній діагностиці якості навчання студентів вищої школи |
Автори: | Савченко, Л. |
Ключові слова: | моніторинг контроль педагогічна діагностика |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості використання моніторингового контролю в педагогічній діагностиці під час навчання студентів
вищої школи. Моніторинг якості освіти можна розглядати як своєрідну педагогічну оцінку наявних у практиці освітніх систем, явищ та процесів. Показані етапи проведення моніторингу освітнього процесу.Висвітлені дання констатувального експерименту проведення моніторингового контролю. Подані діагностичні ситуації які можна використовувати у навчальному процесі вищої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/515 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|