DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра математичного аналізу та інформатики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5143
|
Назва: | До формування інформаційно-методичної компетентності вчителя математики |
Автори: | Носуля, Б.М. |
Ключові слова: | математика інформаційно-методична компетентність |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Учитель постійно працює з інформацією різного типу – від текстів шкільного підручника до наукових журналів та монографій. Відомим є факт подвоєння обсягу наукової інформації у світі кожні 5–7 років, тож перед системою освіти постає серйозна проблема вибору змісту навчання. За одного підходу із змісту шкільного навчання виключаються матеріали, які не мають особливої значимості, і включаються нові, актуальні; за іншого – значно ефективними для подальшого навчання та розвитку особистості вважається оволодіння принципами побудови знань, навичками самостійного пошуку інформації для розв’язання проблем та завдань.
Компетентна робота з інформацією вимагає від людини знань про специфіку організації різних інформаційних об’єктів (наукові статті, книги, відеоролики, підручники, популярні та художні видання, газетні та журнальні публікації тощо), уміння виявляти структуру матеріалу та виділяти у ньому головне, встановлювати зв’язки та залежності між базовими елементами, виокремлювати загальні ідеї та проблемні зони. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5143 |
Розташовується у зібраннях: | Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IICTE-2015)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|