DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/501

Назва: Освітній менеджмент та освітній маркетинг: діалектика взаємодії
Автори: Романенко, М.
Ключові слова: освітній менеджмент
освітній маркетинг
освіта
управління
діалектика
управлінська діяльність
процес управління
структура менеджменту
концепція маркетинг-менеджменту
стратегічне управління
стратегічне планування
менеджмент
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано підстави взаємодії освітнього менеджменту та освітнього маркетингу. Досліджено змістовні аспекти та результати їхнього взаємовпливу. Розглянуто особливості функціонування освітнього маркетинг-менеждменту в соціумі. Наведено варіації формулювання сутності менеджменту як управлінського процесу. Автор акцентує увагу на тому, що найважливішими проблемами є поєднання в соціальному управлінні освітою завдань досягнення максимального соціального ефекту з принципами ринкової ефективності функціонування галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/501
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Romanen.pdf213,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок