DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/499

Назва: Мотиваційне забезпечення формування у студентів діалогічних професійно-творчих умінь
Автори: Проценко, І.
Ключові слова: мотивація
професійно-творчі вміння
запитальна діяльність
евристична діалогова взаємодія
освітній продукт
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні способи мотивації у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя на основі навчальної евристичної діалогової взаємодії. Посилення мотивуючого чинника здійснюється за рахунок спрямованості студентів на активну запитальну діяльність та підвищення її ролі у підготовці до створення особистісно значимого для студента освітнього продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/499
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Protsen.pdf191,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок