|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/499
|
| Назва: | Мотиваційне забезпечення формування у студентів діалогічних професійно-творчих умінь |
| Автори: | Проценко, І. |
| Ключові слова: | мотивація професійно-творчі вміння запитальна діяльність евристична діалогова взаємодія освітній продукт |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні способи мотивації у формуванні професійно-творчих умінь майбутнього вчителя на основі навчальної евристичної діалогової взаємодії. Посилення мотивуючого чинника здійснюється за рахунок спрямованості студентів на активну запитальну діяльність та підвищення її ролі у підготовці до створення особистісно значимого для студента освітнього продукту. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/499 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|