DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 студентські читання Passus in scienciam >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4986

Назва: THEORETICAL ASPECTS OF PEDAGOGICAL CONFLICTS
Автори: Мірошник, Т.
Ключові слова: конфлікт
конфліктологія
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): There is a number of views on the essence of a conflict, its necessity, significance in people’s lives, and in the life of a pedagogical collective in particular. We cannot omit the fact that based on the notion “conflict” a separate branch of science – conflictology – appeared which is a proof of increasing social and scientific significance of conflict problem in all spheres of life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4986
Розташовується у зібраннях:4 студентські читання Passus in scienciam

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Miroschnik.pdf173,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок