DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/498

Назва: Задача як технологічна складова системи підготовки майбутнього вчителя до диференціації навчання
Автори: Прокоф’єва, М.
Ключові слова: професійно-педагогічна задача
система задач
диференційований підхід до навчання
технологічна складова підготовки вчителя
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підготовки студентів в умовах педагогічної освіти до реалізації диференційованого навчання. Особлива увага приділяється використанню професійних задач, що моделюють діяльність викладача і тим самим сприяють формуванню професійної компетентності майбутнього вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/498
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Prokof.pdf174,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок