DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(10) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/495

Назва: Дидактична модель комплексного тестового контролю самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів
Автори: Плохута, Т.
Ключові слова: педагогічна модель
педагогічна діагностика
тестовий контроль
самостійна пізнавально-творча діяльність студентів
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано авторську дидактичну модель комплексного тестового контролю самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів. Виокремлено компоненти означеної моделі в їх діалектичній взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/495
Розташовується у зібраннях:2012(10)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Plokhuta.pdf245,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок