DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4832
|
Назва: | Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи |
Автори: | Радчук, Г.К. |
Ключові слова: | особистість студент особистісне зростання самоактуалізація ситуативна самоактуалізація суб’єктний потенціал |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема самоактуалізації особистості як важливого чинника професійно-особистісного становлення
студентської молоді. Експериментальні дані засвідчили середні показники реалізації прагнення до самоактуалізації у студентів –
майбутніх фахівців гуманітарної сфери. Водночас на основі результатів експериментального дослідження особливостей
ситуативної самоактуалізації студентів у конкретних освітніх ситуаціях констатовано, що суб’єктний потенціал особистості
актуалізується частіше всього у ситуаціях не навчального характеру.
Зроблено висновок, що виступаючи пасивними об’єктами освітніх впливів, студенти не мають можливостей до самоактуалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4832 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|