DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4832

Назва: Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи
Автори: Радчук, Г.К.
Ключові слова: особистість
студент
особистісне зростання
самоактуалізація
ситуативна самоактуалізація
суб’єктний потенціал
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема самоактуалізації особистості як важливого чинника професійно-особистісного становлення студентської молоді. Експериментальні дані засвідчили середні показники реалізації прагнення до самоактуалізації у студентів – майбутніх фахівців гуманітарної сфери. Водночас на основі результатів експериментального дослідження особливостей ситуативної самоактуалізації студентів у конкретних освітніх ситуаціях констатовано, що суб’єктний потенціал особистості актуалізується частіше всього у ситуаціях не навчального характеру. Зроблено висновок, що виступаючи пасивними об’єктами освітніх впливів, студенти не мають можливостей до самоактуалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4832
Розташовується у зібраннях:2015(2ч2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Radhuk.pdf405,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок