DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4780

Назва: Виховні можливості хореографічного мистецтва у процесі формування особистості дитини
Автори: Чуба, В.В.
Ключові слова: хореографічне мистецтво
танцювальний образ
процес виховання
особистість дитини
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено функції хореографічного мистецтва та його вплив на розвиток моральних, розумових, фізичних якостей дитини. Охарактеризовано виховний ресурс мистецтва, яке є каталізатором усіх творчих потенцій особистості, розвиває особистісні, специфічні якості у професійній діяльності. Проаналізовано виховне значення танцювального образу в процесі розвитку особистості. Акцентовано увагу на педагогічних можливостях народної танцювальної творчості, яка зумовлює формування національної самосвідомості, є вагомим чинником естетичного, емоційного, інтелектуального розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4780
Розташовується у зібраннях:2015(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Huba.pdf134,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок