DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(10) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4690
|
Назва: | Особистісно орієнтований підхід у європейській музичній педагогіці XVII – XIX століть |
Автори: | Кишакевич, С.В. |
Ключові слова: | індивідуалізація навчання музична педагогіка особистісно орієнтований підхід |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано зміст особистісно орієнтованого підходу у європейській музичній педагогіці в XVII – XIX ст., виділено ключові ознаки особистісно орієнтованої освіти означеного періоду. Розкрито сутність розроблених Я.-А. Коменським дидактичних основ вивчення
музики в контексті особистісного підходу та його ідеї технологізації навчання. Охарактеризовано внесок таких філософів і педагогів, як Д. Дідро, І. Кант, Ж.-Ж. Руссо, Г. Песталоцці, Ф.А.В. Дістервег у
становлення особистісно орієнтованої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4690 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(10)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|