DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4538
|
Назва: | Вплив емоційного вигорання на розвиток професійної самосвідомості педагогічних працівників |
Автори: | Метельська, Н.Й. |
Ключові слова: | емоційне вигорання професійне вигорання професійна самосвідомість самоставлення педагогічні працівники |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження проблеми емоційного вигорання педагогічних працівників. Розкривається сутність поняття «емоційне вигорання», висвітлюються уявлення про чинники формування емоційного
вигорання працівників освіти та його структуру. Проаналізовано характер зв 'язку між рівнем емоційного вигорання працівників освіти та особливостями їх професійної самосвідомості, зокрема самоставленням як однією зі складових самосвідомості фахівця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4538 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|