DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4532

Название: Теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної комунікативної компетенції
Авторы: Вахнован, М.М.
Ключевые слова: іншомовна комунікативна компетентність
комунікативна компетентність
мовленнєва діяльність
студент-медик
комунікативні вміння
Issue Date: 2015
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної компетентності у студентів-медиків з метою її формування в умовах вищого медичного навчального закладу. Виділені фактори, які впливають на формування комунікативної компетенції студентів-медиків. Дане визначення поняття іншомовної комунікативної компетентності, охарактеризовані різні підходи щодо структури цього феномена. Охарактеризовані види компетенцій у сфері вивчення іноземної мови, зокрема загальна та комунікативна компетенції. Визначені основні комунікативні вміння, як лежать в основі формування комунікативної компетенції. Визначені та охарактеризовані основні види мовленнєвої діяльності: студіювання, говоріння, читання, письмо. Охарактеризовано когнітивний підхід у формуванні комунікативної компетенції.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4532
Appears in Collections:2015(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vahnovan.pdf120,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback