DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4532
|
Назва: | Теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної комунікативної компетенції |
Автори: | Вахнован, М.М. |
Ключові слова: | іншомовна комунікативна компетентність комунікативна компетентність мовленнєва діяльність студент-медик комунікативні вміння |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної компетентності у студентів-медиків з метою її формування в умовах вищого медичного навчального закладу. Виділені фактори, які впливають на формування
комунікативної компетенції студентів-медиків. Дане визначення поняття іншомовної комунікативної компетентності, охарактеризовані різні підходи щодо структури цього феномена.
Охарактеризовані види компетенцій у сфері вивчення іноземної мови, зокрема загальна та комунікативна компетенції. Визначені основні
комунікативні вміння, як лежать в основі формування комунікативної компетенції. Визначені та охарактеризовані основні види мовленнєвої діяльності: студіювання, говоріння, читання, письмо.
Охарактеризовано когнітивний підхід у формуванні комунікативної компетенції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4532 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|