DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4515
|
Назва: | Модернізація дидактичної системи індивідуалізованого навчання у вищих мистецьких навчальних закладах |
Автори: | Андрейко, О.І. |
Ключові слова: | рефлексивно-аксіологічні дії ціннісно-творча та художньо-технічна культура музиканта-виконавця програмно-креативна індивідуалізація навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначаються найважливіші чинники реформації навчання у вищих мистецьких навчальних закладах. Розглядається
організаційно-методична система, спрямована на оволодіння оцінно-рефлексивними, ціннісно-креативними та комунікативно-виражальними
механізмами, що спонукають студентів до оволодіння особистісно-фаховою культурою. Таке методичне підґрунтя спрямовує вищі
мистецькі заклади на програмно-креативну індивідуалізацію навчання, яка формує професіоналізм як особистісний феномен, що акумулює в собі аксіологічно-регулятивну, ціннісно-творчу, художньо-технічну
культуру музиканта-виконавця. У межах даної проблеми аналізуються основні тенденції досконалої спеціалізації студентів мистецьких вузів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4515 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|