DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4515

Назва: Модернізація дидактичної системи індивідуалізованого навчання у вищих мистецьких навчальних закладах
Автори: Андрейко, О.І.
Ключові слова: рефлексивно-аксіологічні дії
ціннісно-творча та художньо-технічна культура музиканта-виконавця
програмно-креативна індивідуалізація навчання
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються найважливіші чинники реформації навчання у вищих мистецьких навчальних закладах. Розглядається організаційно-методична система, спрямована на оволодіння оцінно-рефлексивними, ціннісно-креативними та комунікативно-виражальними механізмами, що спонукають студентів до оволодіння особистісно-фаховою культурою. Таке методичне підґрунтя спрямовує вищі мистецькі заклади на програмно-креативну індивідуалізацію навчання, яка формує професіоналізм як особистісний феномен, що акумулює в собі аксіологічно-регулятивну, ціннісно-творчу, художньо-технічну культуру музиканта-виконавця. У межах даної проблеми аналізуються основні тенденції досконалої спеціалізації студентів мистецьких вузів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4515
Розташовується у зібраннях:2015(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Andrejko.pdf375,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок