DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4511

Назва: Провідні підходи до методики викладання образотворчого мистецтва: історико-педагогічний контекст
Автори: Красюк, І.О.
Ключові слова: методика викладання образотворчого мистецтва
вчитель малювання
художник-педагог
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні підходи до вдосконалення естетичного виховання підростаючого покоління засобами образотворчого мистецтва, що склалися до початку XXст.; здійснено огляд ідей просвітителів, науковців, художників стосовно викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах; показано основні тенденції вдосконалення методик викладання малювання впродовж XIX ст. та їхнє значення для сьогодення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4511
Розташовується у зібраннях:2015(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Krasuk.pdf363,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок