DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2015(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4511
|
Назва: | Провідні підходи до методики викладання образотворчого мистецтва: історико-педагогічний контекст |
Автори: | Красюк, І.О. |
Ключові слова: | методика викладання образотворчого мистецтва вчитель малювання художник-педагог |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито основні підходи до вдосконалення естетичного виховання підростаючого покоління засобами образотворчого мистецтва, що склалися до початку XXст.; здійснено огляд ідей просвітителів, науковців, художників стосовно викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах; показано основні тенденції вдосконалення методик викладання малювання впродовж XIX ст. та їхнє значення для сьогодення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4511 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|