DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4493

Назва: Художньо-епістемологічний досвід майбутнього вчителя музики в контексті компетентнісної концепції мистецької освіти
Автори: Довгань, О.З.
Ключові слова: художньо-епістемологічний досвід
музика
компетенція
самовдосконалення
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті на підставі етимологічної спорідненості понять «досвідченість» і «компетентність» та з’ясування суперечностей компетентнісної концепції сучасної музично-педагогічної освіти художньо-епістемологічний досвід майбутнього вчителя музичного мистецтва розглянуто як базову компетентність. Її структура включає специфічні – художньо-рефлексивну, ціннісно-смислову і компетенцію особистісного самовдосконалення. Системоутворювальним чинником цієї структури визначено намір епістемологічної самокорекції особи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4493
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dovgan.pdf402,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок