DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4493
|
Назва: | Художньо-епістемологічний досвід майбутнього вчителя музики в контексті компетентнісної концепції мистецької освіти |
Автори: | Довгань, О.З. |
Ключові слова: | художньо-епістемологічний досвід музика компетенція самовдосконалення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті на підставі етимологічної спорідненості понять
«досвідченість» і «компетентність» та з’ясування суперечностей
компетентнісної концепції сучасної музично-педагогічної освіти
художньо-епістемологічний досвід майбутнього вчителя музичного
мистецтва розглянуто як базову компетентність. Її структура включає
специфічні – художньо-рефлексивну, ціннісно-смислову і компетенцію
особистісного самовдосконалення. Системоутворювальним чинником цієї
структури визначено намір епістемологічної самокорекції особи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4493 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|