DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4492

Назва: Методичні аспекти реалізації тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: тьюторський супровід
тьютор
студент
суб’єкт-суб’єктні відносини
викладання
навчання
педагогічні дисципліни
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Здійснено методичний аналіз реалізації тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін. Обґрунтовано педагогічну сутність тьюторства в сучасних умовах модернізації системи вищої освіти України. Охарактеризовано основні підходи до трактування цього поняття (компенсаторний, гуманістичний, інтегративний). Установ- лено, що реалізація тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін зумовлює необхідність зосередження уваги на таких важливих методичних аспектах: формування суб’єкт-суб’єктних відносин у процесі взаємодії тьютора і студента; організація тьютором індивідуальної самостійної роботи (для всіх студентів ІІ-V курсів); здійснення «вирівнювання» знань студентів; включення тьюторських завдань і запитань на семінарських і практичних заняттях (для студентів у процесі їхньої підготовки до лекційних, семінарських і практичних занять); використання тьютором методу фасцинації; усунення тьютором навчальних перевантажень; застосування об’єктивної, оптимістично спрямованої шкали оцінювання індивідуальної, самостійної роботи студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4492
Розташовується у зібраннях:2014(8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Semenovska.pdf400,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок