DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4492
|
Назва: | Методичні аспекти реалізації тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | тьюторський супровід тьютор студент суб’єкт-суб’єктні відносини викладання навчання педагогічні дисципліни |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено методичний аналіз реалізації тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін. Обґрунтовано педагогічну сутність
тьюторства в сучасних умовах модернізації системи вищої освіти України. Охарактеризовано основні підходи до трактування цього поняття (компенсаторний, гуманістичний, інтегративний). Установ-
лено, що реалізація тьюторського супроводу вивчення педагогічних дисциплін зумовлює необхідність зосередження уваги на таких важливих методичних аспектах: формування суб’єкт-суб’єктних відносин у процесі
взаємодії тьютора і студента; організація тьютором індивідуальної самостійної роботи (для всіх студентів ІІ-V курсів); здійснення
«вирівнювання» знань студентів; включення тьюторських завдань і запитань на семінарських і практичних заняттях (для студентів у процесі їхньої підготовки до лекційних, семінарських і практичних занять);
використання тьютором методу фасцинації; усунення тьютором навчальних перевантажень; застосування об’єктивної, оптимістично
спрямованої шкали оцінювання індивідуальної, самостійної роботи студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4492 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|