DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4441

Назва: Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності
Автори: Демченко, Ю.М.
Ключові слова: педагогічне стимулювання
стимулювання
вчитель математики
самоосвітня діяльність
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Подано аналіз науково‐методичної літератури щодо з’ясування змісту педагогічного стимулювання в педагогіці. Обґрунтовано та визначено особливості педагогічного стимулювання майбутніх вчителів математики у самоосвітній діяльності. Зроблено висновки, що його ефективність забезпечується всією сукупністю психолого‐педагогічних умов. Розкрито сутність стимулювання як соціального і психологічного явища. Визначено, що стимул є найважливішим засобом формування особистості, який спонукає її до посиленої діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття педагогічного стимулювання і стимулу у психолого‐педагогічній літературі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4441
Розташовується у зібраннях:2014(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Demhenko.pdf326,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок