DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4441
|
Назва: | Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності |
Автори: | Демченко, Ю.М. |
Ключові слова: | педагогічне стимулювання стимулювання вчитель математики самоосвітня діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Подано аналіз науково‐методичної літератури щодо з’ясування змісту педагогічного стимулювання в педагогіці.
Обґрунтовано та визначено особливості педагогічного стимулювання майбутніх вчителів математики у самоосвітній
діяльності.
Зроблено висновки, що його ефективність забезпечується всією сукупністю психолого‐педагогічних умов. Розкрито сутність
стимулювання як соціального і психологічного явища. Визначено, що стимул є найважливішим засобом формування особистості, який спонукає її до посиленої діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття педагогічного стимулювання і стимулу у психолого‐педагогічній літературі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4441 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|