DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2014(18) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4188

Назва: Реалізація когнітивної парадигми в навчанні іноземної мови
Автори: Вовк, О.І.
Ключові слова: когнітивна гнучкість
когнітивний дисонанс
когнітивна компетентність
знаннєвий простір
когнітивна система
когнітивні здатності
принципи пізнання
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Однією із сучасних наукових парадигм є когнітивна парадигма: вона пов’язана з когніцією, або пізнанням, і відповідними структурами та процесами. Когнітивна парадигма реалізується когнітивною наукою, або когнітологією, яка, маючи об’єктом дослідження людське знання, його структуру й функції, формування, зберігання й передавання, інтегрує досвід багатьох наукових царин, зокрема лінгвістики, психології, штучного інтелекту, філософії тощо. Оскільки в аспекті когнітивної науки вважається, що поведінка людини детермінується її знаннями, важливо дослідити, як саме здійснюється процес пізнання. Для реалізації поставленої мети розглянемо, якими шляхами людина отримує знання, як вони репрезентуються у свідомості й перетворюються на модель світу та як вони впливають на поведінку людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
Розташовується у зібраннях:2014(18)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vovk.pdf330,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок