DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2014(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4188
|
Назва: | Реалізація когнітивної парадигми в навчанні іноземної мови |
Автори: | Вовк, О.І. |
Ключові слова: | когнітивна гнучкість когнітивний дисонанс когнітивна компетентність знаннєвий простір когнітивна система когнітивні здатності принципи пізнання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Однією із сучасних наукових парадигм є когнітивна парадигма: вона пов’язана з когніцією, або пізнанням, і відповідними структурами та процесами. Когнітивна парадигма реалізується когнітивною наукою, або когнітологією, яка, маючи об’єктом дослідження людське знання, його структуру
й функції, формування, зберігання й передавання, інтегрує досвід багатьох
наукових царин, зокрема лінгвістики, психології, штучного інтелекту, філософії тощо. Оскільки в аспекті когнітивної науки вважається, що поведінка людини детермінується її знаннями, важливо дослідити, як саме здійснюється процес пізнання. Для реалізації поставленої мети розглянемо, якими шляхами людина отримує знання, як вони репрезентуються у свідомості й перетворюються на модель світу та як вони впливають на поведінку людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4188 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|