DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4140
|
Назва: | Рухливі ігри на уроках англійської мови |
Автори: | Бойко, Л.Л. |
Ключові слова: | гра урок англійської мови |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Гра, як відомо, є провідною формою діяльності дитини в молодшому та середньому шкільному віці. Багато видатних педагогів наголошували на ефективності використання ігор під час навчального процесу.
Ця тема є дуже важливою для дослідження. Вона актуальна саме зараз, бо вчителі мають неабиякі можливості для використання своїх творчих неординарних ідей під час навчання учнів.
Гра – це особливо організоване заняття, що вимагає напруження розумових та емоційних сил. Для дітей гра є надзвичайним, захоплюючим заняттям. Під час гри всі діти рівні. Навіть найслабші учні не почувають себе “зайвими” у грі. Вони можуть стати й першими у ній, бо цей вид діяльності вимагає спритності, кмітливості, винахідливості, уміння швидко приймати рішення. Ігрова, вільна атмосфера, відчуття захоплення, посильності поставлених завдань, радість, цікавість, сміх – усе це сприяє переборенню сором’язливості, позитивно впливає на здатність спілкуватися іноземною мовою. У грі легко створити таку ситуацію, коли невпевнені у собі діти зможуть висловити свою думку “під маскою” дійової особи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4140 |
Розташовується у зібраннях: | 2 Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Пріоритети сучасної філології: теорія і практика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|