DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3853
|
Назва: | Корпоративна періодика як новий сегмент на сучасному українському медіаринку |
Автори: | Гандзюк, В.О. |
Ключові слова: | корпоративні видання медіаринок бізнес-комунікація |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Корпоративні видання на світовому медіаринку почали з'являтися ще два століття тому, проте активного розвитку досягли в останні роки, коли виникла потреба у якісно
новому виді ЗМІ, який зумів би покращити роботу фірми чи організації та збільшити
прихильність клієнтів. Зі здобуттям Україною незалежності інструментом забезпечення бізнес-комунікації став активний розвиток внутрішньофірмових видань - газет та журналів. Їхня головна мета полягає у створені належного діалогу між працівниками в середині структури та просування оренду фірми серед зовнішньої аудиторії - клієнтів та партнерів. Мета дослідження - проаналізувати окремі відомчі та корпоративні видання для зовнішньої аудиторії, які є сегментом дідових часописів сучасної України (на прикладі журналу «Магігранд FM», газети «Мить істини»). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3853 |
Розташовується у зібраннях: | Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|