DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра журналістики >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф. >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3853

Назва: Корпоративна періодика як новий сегмент на сучасному українському медіаринку
Автори: Гандзюк, В.О.
Ключові слова: корпоративні видання
медіаринок
бізнес-комунікація
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Корпоративні видання на світовому медіаринку почали з'являтися ще два століття тому, проте активного розвитку досягли в останні роки, коли виникла потреба у якісно новому виді ЗМІ, який зумів би покращити роботу фірми чи організації та збільшити прихильність клієнтів. Зі здобуттям Україною незалежності інструментом забезпечення бізнес-комунікації став активний розвиток внутрішньофірмових видань - газет та журналів. Їхня головна мета полягає у створені належного діалогу між працівниками в середині структури та просування оренду фірми серед зовнішньої аудиторії - клієнтів та партнерів. Мета дослідження - проаналізувати окремі відомчі та корпоративні видання для зовнішньої аудиторії, які є сегментом дідових часописів сучасної України (на прикладі журналу «Магігранд FM», газети «Мить істини»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3853
Розташовується у зібраннях:Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : Всеукр. наук.-практ. конф.

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gandzuk.pdf455,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок