DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3841
|
Назва: | Освіта : Україна і світ |
Автори: | Помогайбо, В.М. |
Ключові слова: | освіта філософія освіти |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Під активним існуванням держави звичайно розуміється те, що її поважають інші держави, що вона здатна впливати на хід світової політики, що вона спроможна забезпечити достойний рівень життя своїм громадянам. Така держава не може бути придатком інших держав як джерело сировини, робочої сили чи ринків збуту продукції. Корінною основою цього є якість освіти. Який же сучасний рівень української освіти? Чи існує активно наша держава сьогодні, а якщо ні, то чи буде вона існувати активно в майбутньому?
«Якщо ситуація не зміниться найближчим часом, ми не матимемо права називатися культурною країною і ризикуємо перетворитися в країну йолопів та тупиць». Це не про нас з вами. Це − про сучасну Францію. Таке сказав попередній міністр культури Франції Р.Д. де Вабр про немовби низьку результативність французької системи освіти та виховання. І це сказано про країну, освітяни якої розробили педагогічні принципи, що лежать в основі сучасної світової освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3841 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|