DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Перегляд зібрання "2014(7)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2014 | Akceptacja dzieci niepeinosprawnych przez ich peinosprawnych riwieinikyw | Braslawska-Haque, M. |
2014 | Використання педагогічної спадщини Софії Русової в морально-духовному вихованні дошкільника | Отич, О.М. |
2014 | Готовність учителів до впровадження естетико-виховних технологій | Миропольська, Н.Є. |
2014 | Діалектика розвитку художньо-естетичного світогляду особистості в історії культури | Соломаха, С.О. |
2014 | Досвід естетизації освітнього середовища багатопрофільного факультету | Карапузова, Н.Д. |
2014 | Естетика фольклорного слова | Дмитренко, М.К. |
2014 | Естетичний компонент інформаційно-комунікаційної компетентності соціального педагога | Березан, В.І. |
2014 | Естетотерапія як об'єкт системного проектування у фаховій підготовці майбутніх педагогів | Федій, О.Андр. |
2014 | Історичний аспект колористичної підготовки майбутніх учителів початкових класів | Бичкова, Л.В. |
2014 | Методика виконання освітньо-кваліфікаційної роботи бакалавра архітектури: творчий аспект | Кайдановська, О.О. |
2014 | Національне виховання майбутніх педагогів засобами народного гумористичного мистецтва | Будник, О.Б. |
2014 | Педагогічне благодійництво жінок в Україні | Гнізділова, О.А. |
2014 | Полтавські джерела "Педагогіки добра і краси" Івана Зязюна | Степаненко, М.І.; Кравченко, Л.М. |
2014 | Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології | Яланська, С.П. |
2014 | Ретроспективний аналіз розвитку мистецької освіти в Україні | Сулаєва, Н.В. |
2014 | Тенденції і перспективи розвитку світового хореографічного мистецтва | Погребняк, М.М. |
2014 | Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя в педагогічній спадщині В.М. Верховинця | Дем'янко, Н.Ю. |
2014 | Цілісний підхід у підготовці майбутніх учителів до режисури педагогічної дії | Мозговий, В.Л. |
2014 | Чи зможе дитина знову стати суб'єктом дослідження наукової педології? | Зязюн, І.А. |
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
|