DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/373

Назва: Діагностика рівня сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи
Автори: Степанюк, К.І.
Ключові слова: дослідницькі уміння
рівні та критерії сформованості дослідницьких умінь
проектна діяльність
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються рівні та критерії сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. Наводяться результати діагностики на етапі констатувального експерименту. Визначено напрямки ефективного формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі проектної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/373
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepanyu.pdf382,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок