DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/365

Назва: Експеримент у системі методів наукового дослідження в історико-педагогічній думці радянської доби
Автори: Панасенко, Е.А.
Ключові слова: методи наукового дослідження
експеримент
педагогічний експеримент
сутнісні характеристики експерименту
функції експерименту
вимоги до експерименту
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті представлений експеримент як провідний емпіричний метод наукових педагогічних досліджень. Проаналізовані теоретико-методологічні підходи науковців радянської доби до проблеми педагогічного експерименту, визначено його сутнісні характеристики, специфіку, функції та обґрунтована роль експериментального методу щодо впровадження нововведень у педагогічну науку та освітню практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/365
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Panasen[1].pdf378,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок