DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/365
|
Назва: | Експеримент у системі методів наукового дослідження в історико-педагогічній думці радянської доби |
Автори: | Панасенко, Е.А. |
Ключові слова: | методи наукового дослідження експеримент педагогічний експеримент сутнісні характеристики експерименту функції експерименту вимоги до експерименту |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлений експеримент як провідний емпіричний метод наукових педагогічних досліджень.
Проаналізовані теоретико-методологічні підходи науковців радянської доби до проблеми педагогічного експерименту, визначено його сутнісні характеристики, специфіку, функції та обґрунтована роль експериментального методу щодо впровадження нововведень у педагогічну науку та освітню практику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/365 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|