DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2013(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3553

Назва: Мовні засоби ефективності переконання під час спілкування
Автори: Халчанська, О.В.
Ключові слова: комунікація
спілкування
комунікативна стратегія переконання
вплив
риторика
інтеракція
культура спілкування
апеляція
аргументація
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Переконання має складну структуру і спирається як на знання, культуру і компетенцію співрозмовника, так і на його емоції, а ефективність залежить від вибору аргументів, доцільності використання слова, звороту й певної конструкції, тембру й ритму мовлення, жесту, міміки, емоційно-вольових станів комуніканта і навіть графічного знака, світла і кольору наочного засобу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3553
Розташовується у зібраннях:2013(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Halchanska.pdf253,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок