DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3491
|
Назва: | Розробка та апробація оптимувальника педагогічної саморегуляції викладача вищої школи |
Автори: | Доцевич, Т.І. |
Ключові слова: | педагогічна саморегуляція викладача мотиваційна саморегуляція абнотивність внутрішня мотивація психометричні дослідження |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати адаптацїї теоретичної моделі та її емпіричної перевірки методики дослідження педагогічної
саморегуляції викладача, погляди зарубіжних та вітчизняних авторів на мотиваційну саморегуляцію як професійно важливу якість
викладача. У статті представлено теоретичні підходи до понять «мотиваційна саморегуляція», «педагогічна саморегуляція викладача вищої школи», «внутрішня мотивація». У дослідженні представлено
стандартизація методики, визначені її валідність та надійність.
Отримана факторна структура опиту вальиика, представлена чотирма компонентами. Опитувальник містить 32 твердження, які
відображають параметри педагогічної саморегуляції викладача вищої школи і може використовуватись у практичній діяльності викладача вищого навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3491 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|